نورگیرسقف سوله

سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود.
از این نوع سازه در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با اب‌هایی با دهانه بزرگ نیاز است استفاده می‌شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد.

خصوصیات سوله

سوله سازی به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه‌ها متفاوت است خصوصاً آنکه قاب‌ها در این نوع سازه‌ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می‌باشند و دهانه‌¬ها نیز نسبت به سایر سازه‌ها بزرگتر است. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها، جهت اجرای این سازه نمی‌توان از پروفیل¬های موجود در بازار استفاده نمود و باید اقدام به ساخت آنها کرد که اصطلاحاً به آن تیر ورق می¬‌گویند.
یکی از مشکلاتی که در سوله ها وجود دارد عدم وجود نور کافی است که برای تعمین این نور وروشنایی مجبور می شویم از وسایل روشنایی زیادی استفاده کنیم که خود هزینه های قابل توجهی را ایجاد میکند
شرکت آسیا نورگیر با برخورداری از سالها تجربه در امر سقفهای شیبدار و نورگیر این توانمندی را دارد تا با به کار گیری نورگیرهای مناسب روشنایی لازم را به سالنهای تحت پوشش سوله می رساند .

برای بازدید رایگان و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اشتراک اجتماعی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *