طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات

ورقهای پلی کربنات چند جداره (Hollow). این نوع ورقها به دلیل دارا بودن خصوصیاتی چون شفافیت و مقاومت ضربه های بالا، خواص فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی، انعطاف پذیری عالی و نشکن بودن مصارف بسیاری زیاد و گوناگونی در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی دارند و در گروه پرمصرف ترین پلیمرها قرار دارند.

ویژگی های پلی کربنات چند جداره:

مقاومت ضربه ای بالا. ورقهای پلی کربنات چند جداره از مقاومت ضربه ای تقریبا 250 برابر شیشه معمولی برخوردارند و همین عامل موجب کاربرد فراوان آن در صنعت ساختمان شده است.
مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش UV. ورق پلی کربنات چند جداره بدلیل داشتن لایه UV از عبور پرتوهای مضر ماورا بنفش جلوگیری می کند بطوری که از نفوذ تاثیرات منفی این اشعه به محیط داخلی خودداری کرده و نیز مانع تغییر رنگ خود ورق می شود.

نصب و نگهداری ورق های پلی کربنات

نصب و نگهداری آسان. ورقهای پلی کربنات چند جداره بدلیل خصوصیات ویژه و وزن سبک و انعطاف پذیری عالی به راحتی قابل نصب و استفاده هستند. یک ورق پلی کربنات در سرما و گرما به آسانی خم شده و در سقفهای هلالی و پنجره ها قابل استفاده است. حداقل شعاع خمیدگی یک ورق پلی کربنات تقریباً 175 بار بیشتر از ورقهای دیگر با همان ضخامت است. با یک بار شستشوی ساده سطح این ورقها به راحتی تمیز و نظافت می شود.
انتقال مطلوب نور. ورقهای پلی کربنات چند جداره نور را کاملا و بطور مطلوب انتقال می دهند.
اقتصادی و مقرون به صرفه بودن. از آنجا که ورق پلی کربنات چند جداره نسبت به شیشه با همان ابعاد و ضخامت دارای وزن سبک تری است، این مزیت موجب می شود مصرف کننده هزینه کمتری را بپردازد.
دوام و استحکام بالا. ورق های پلی کربنات چند جداره به دلیل داشتن مقاومت ضربه ای بالا و لایه ضد اشعه ماورا بنفش، از دوام و طول عمر طولانی برخوردارند. مهمتر اینکه پوشش لایه UV روی سطح این ورق ها، مانع فرسایش و تخریب ناشی از نفوذ اشعه مضر ماورا بنفش می شود که همین عامل مقاومت و دوام آنرا بطور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
انعطاف پذیری بالا
عایق حرارتی و صوتی بواسطه چند جداره بودن

نصب و نگهداری ورق های پلی کربنات

 

انواع ورق پلی کربنات چند جداره و ابعاد آن

این ورق ها با توجه به ضخامتهای 4-6-8-10 و 12 میلیمتر در جداره های مختلف(تک ،دو و سه جداره) تولید می شوند. این ورق ها عموماً در ابعاد استاندارد 6000×2100 میلیمتر تولید و از لحاظ رنگ بندی در دو گروه مات و شفاف در بازار عرض می شوند.

انواع ورق پلی کربنات چند جداره و ابعاد آن

 

کاربرد ورق های پلی کربنات چند جداره:

این ورقها به دلیل ساختار خاص خود به انتخاب اول مشتریان در مبحث انتقال نور همراه با مصرف بهینه و مطلوب انرژی تبدیل شده است و همچنین در صنایع گوناگون نیز کاربردهای متنوعی دارند.

نورگیر حالت بازشو

نورگیر حالت بازشو نورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشو نورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشونورگیر حالت بازشو

نورگیر حبابی(نورگیر ساختمان)

نورگیرحبابی  نورگیرهای حبابی شکل (کوپل) باپایه باحباب در ۱۸ سایز استاندارد مربع، مستطیل ،دایره (dm)و تنوع رنگ بیشمار توسط شرکت آسیا نورگیر طراحی،تولیدواجرامی شود. نورگیرهای حبابی ازدو قسمت پایه (ازجنس فایبر گلاس مسلح به رزین پلی استرودارای موادضدیووی) و حباب ( ازجنس ورق اکریلیک ۳میل خارجی،ساخت کشورتایوان) که این ورقهاباتنوع رنگ بی شمارومطابق باسلیقه وفرهنگ ایرانی – اسلامی […]

طلق پلی کربنات،نورگیر حبابی، سقف پاسیو،سقف حیاط خلوت

طلق پلی کربنات ، نورگیر حبابی ، سقف پاسیو، سقف حیاط خلوت دوجداره بودن این نورگیرها می تواند مختص به پایه یا حباب ویا هردوباشد. که باعث می شود تبادل حرارتی به حداقل مقدار ممکن کاهش یابد.در نتیجه مقوله صرفه جویی انرژی وجلوگیری از اتلاف دما خواهد بود کلیه سازهای موجود قابلیت دو جداره شدن […]